Bonaventura Clotet Sala

En representació de la FUNDACIÓ LLUITA CONTRA LES INFECCIONS

Llicenciat en Medicina per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) el 1976 i doctorat el 1981 per les investigacions sobre marcadors pronòstics per a malalties del teixit connectiu. Ha desenvolupat activitats de recerca en medicina interna i en malalties infeccioses, principalment en VIH i malalties relacionades.

Actualment:

Cap de servei de Malalties Infeccioses de l'Hospital Universitari Germans Trias i Pujol (HUGTiP) de Badalona. Director de l'Institut de Recerca de la Sida IrsiCaixa. Codirector del Programa HIVACAT d'investigació de la vacuna de la sida. Professor associat de la UAB i catedràtic de "Sida i malalties relacionades" a la Universitat de Vic (UVic – UCC). Director del Màster Universitari (Màster oficial) en Patogènesi i Tractament de la Sida.