Germán Ramón-Cortés Montaner

PRESIDENT I EN REPRESENTACIÓ DE LA FUNDACIÓ RACC

Llicenciat en Ciències Empresarials. Màster en Business Administration (MBA) per ESADE, l’École des Hautes Études Commerciales (HEC) de Paris i la New York University (STERN College at NYU). Postgraduat en Gestió d’Empreses de Serveis Professionals al Babson College de Boston, Massachusetts.

Actualment:

President del Patronat de la Fundació Topromi. President del Patronat de la Fundació Alicia. President Paradigma Barcelona. Assessor en comunicació i màrqueting. Vicepresident i membre de la junta directiva del RACC. Patró del Barcelona Institute for Science and Technology. Soci i conseller de MOBIL BOOKS SL. Soci de MUBIQUO Mobile Marketing Solutions. Conseller independent a la xarxa d’hospitals psiquiàtrics CAT/Barcelona.