Perfils dels candidats/des

• Joves de 14-17 anys (nascuts entre el 2005 i el 2007).
  • Joves amb especial interès per la natura, la sostenibilitat, la ciència, el món audiovisual i les arts en general.
  • Il·lusió per participar i compromís per aprofitar les oportunitats que ofereix el programa.

Lloc i dates

El programa Campus de Ciència: Sostenibilitat, càmera i ...acció! es durà a terme del 8 al 17 de juliol del 2022 a Món Sant Benet.

Procés d'inscripció

Les inscripcions estan obertes, la data límit per apuntar-se és el dimecres 8 de juny.

Cal omplir el següent formulari.

Hi ha 30 places. Important:  Les places s’adjudicaran per ordre d’inscripció.

Cost del programa

La quota d’inscripció al programa és de 750€, i es fa efectiva en dos pagaments.

• La quota d’inscripció al programa inclou:
    • Allotjament i manutenció dels participants
    • Assegurança d’accidents i responsabilitat civil.
    • Material didàctic.
    • Formació dels estudiants per part dels professionals de diferents àmbits científics que participen al programa.
    • Formació en l’àmbit audiovisual.
    • Visita i desplaçament al museu / Parc de la Sèquia
    • Activitats de lleure (incloent piscina, kaiac, etc.)

La quota d’inscripció no inclou el transport dels participants fins a Món Sant Benet per l’inici del programa ni tampoc la recollida a la finalització de l’estada.

Condicions de pagament

Un cop acceptada la preinscripció al programa, cada participant farà efectiu un primer pagament de 400€ euros per confirmar la seva plaça.

El segon pagament serà de 350€. La data límit per efectuar-lo és el 14 de juny de 2022.

Els pagaments es faran mitjançant transferència bancària.

Per resoldre qualsevol dubte respecte el pagament, podeu contactar amb nosaltres a través del correu sostenibilitatiaccio@fcatalunyalapedrera.com

Pla de beques

La Fundació Catalunya La Pedrera estudiarà la concessió de beques per al programa als/les candidats/es que justifiquin documentalment no poder fer front a l’import d’inscripció. Per a la sol·licitud de beques contacteu amb nosaltres a  sostenibilitatiaccio@fcatalunyalapedrera.com un cop la vostra candidatura hagi estat seleccionada.

Protocol Covid-19

La Fundació Catalunya La Pedrera disposa d’un Pla d’Actuació en el marc de la pandèmia per Covid-19 elaborat amb l’objectiu de maximitzar la seguretat de les persones participants als diferents programes de ciència. Aquest Pla ha estat elaborat seguint la normativa dictada per la Generalitat de Catalunya per prevenir el risc de transmissió i afavorir la contenció de la infecció.

El Pla d’Actuació contempla tant els espais propis de la Fundació com els espais de tercers on es realitzi tota o part de l’activitat de cadascun dels programes.

La inscripció al programa suposa l’acceptació d’aquestes bases. Qualsevol aspecte que no hi sigui previst serà resolt per la Fundació Catalunya La Pedrera.