Creiem en una cultura oberta a tothom

La Pedrera accessible

Tothom és benvingut a la Casa Milà. A La Pedrera s’ofereixen recursos i serveis d’accessibilitat física, sensorial i cognitiva segons la necessitat de cada persona o col·lectiu, independentment de les seves capacitats. Els recursos sensorials tenen com a objectiu facilitar la comprensió dels continguts de les visites a l’edifici i a les experiències expositives.

Per facilitar l’accés a aquests continguts a persones sordes signants s’ofereixen visites guiades amb servei d’intèrpret de llengua de signes en català i castellà (LSC i LSE) per a les visites de grups i per la visita individual amb la videoguia. Per a les persones sordes oralistes s’ofereixen subtítols dins la videoguia. Per a les persones usuàries d’audiòfons, collarets magnètics individuals i sistema de bucle als mostradors d’atenció al visitant.

Per a persones cegues o amb baixa visió s’ofereixen recursos en forma de maquetes,  plànols tàctils, videoguia amb textos locutats, fulletó en Braille de l’edifici així com visites guiades amb itineraris descriptius i recursos tàctils.

Una bona part dels recursos i serveis de la Fundació Catalunya La Pedrera es destinen a millorar la qualitat de vida de les persones amb deteriorament cognitiu derivat de la malaltia d’Alzheimer o altres demències a través del seu programa d’envelliment digne. La Pedrera atén també les necessitats de suport a la comprensió de les persones amb deteriorament cognitiu a través de visites guiades d’estimulació cognitiva.

Per saber més detalls sobre l’accessibilitat a La Pedrera.