Hi vas ser, ho vas viure... ara connecta't i participa!

Què és Fellows de la Fundació Catalunya La Pedrera?

El programa Fellows de la Fundació Catalunya La Pedrera és la xarxa i communitat formada per les diferents persones participants dels programes de ciència de Science Academy de la Fundació Catalunya La Pedrera (veure programes).

L’objectiu del programa és facilitar la interacció, contacte i col·laboració entre Fellows, per tal de promoure projectes compartits entre persones, la comunitat o en col·laboració amb Science Academy, així com la seva implicació i suport actiu a les activitats que es duen a terme des de Science Academy.

La comunitat de Fellows de la Fundació Catalunya La Pedrera reuneix a moltíssimes persones que tenen un gran potencial en diversos camps de la ciència, la tecnologia i la recerca. Les seves competències, experiències pròpies i compartides, trajectòries i projecció són una enorme font d’oportunitats.

El programa també permet recollir i seguir les trajectòries acadèmiques i professioanls de les persones que formen part de la comunitat Fellows, per analitzar l'impacte que tenen els programes de foment de les vocacions científiques de la Fundació Catalunya La Pedrera.

Al 2018 es va constituir la Comissió Fellows, formada per Fellows voluntaris de diferents generacions i programes de Science Academy que, a través de grups de treball, dinamitzen la comunitat i organitzen activitats diverses (trobades, jornades, cursos de formació, conferències divulgatives, hackathons, visites científiques, entre d’altres).

Si ets Fellows i t’agradaria formar part de la Comissió Fellows i col·laborar en la dinamització de la Comunitat, escriu-nos a fellows@fcatalunyalapedrera.com.

Impacte

Persones
Formen part de la comunitat Fellows
Nacionalitats