T’encanta la natura?
Campus Natura recorre el territori català de nord a sud i d’est a oest per descobrir els secrets de la conservació de la natura

Què és Campus Natura?

El programa estimula el talent i fomenta les vocacions científiques de 30 joves estudiants de 1r i 2n de batxillerat amb un interès especial per la recerca en el camp de la conservació de la biodiversitat i la natura. És una oportunitat perquè els estudiants entrin en contacte amb el treball de camp i aprofundeixin en les diferents tècniques d’estudi i conservació de la fauna i la flora terrestre i marina de la mà d’experts en aquest àmbit.

El programa consta de 8 sessions teoricopràctiques de dissabte o de cap de setmana, que es duen a terme durant el curs escolar entre els mesos de febrer i maig 2022. La majoria de les sessions tenen lloc als espais naturals de la Fundació Catalunya La Pedrera: La Pedrera (Casa Milà), Muntanya d’Alinyà, MónNatura Pirineus, MónNatura Delta, Montserrat-Coll de Can Maçana i Món Sant Benet. En aquestes sessions es tracten temes relacionats amb la biodiversitat i la conservació del medi ambient i la natura.

El Campus Natura forma part del Life Green Pedrera, un projecte de la Fundació Catalunya La Pedrera recolzat per la Comissió Europea que té el propòsit de mobilitzar, apoderar i generar consciència entre la ciutadania i en especial els joves, vers els objectius del Pacte verd Europeu.

Calendari sessions 2022
Dissabte 19 de febrer
La Pedrera - Casa Milà
Acte inauguració Campus Natura 2022, Comunicació científica (I) i Gaudí i la natura