La Fundació presenta una proposta global de tots els seus serveis educatius. Una oferta que utilitza recursos tecnològics capdavanters i imaginatius i constitueix l’experiència didàctica més avançada del nostre país a quatre grans equipaments: La Pedrera, Món Sant Benet, MónNatura Pirineus i MónNatura Delta de l'Ebre.

Les propostes dels Serveis Educatius de la Fundació es plantegen en clau de vivència i els continguts s’aborden de la manera més sorprenent i suggeridora.

Les activitats i tallers dels serveis educatius es desenvolupen en quatre dels equipaments de la Fundació (La Pedrera, Món Sant Benet, MónNatura Delta i MónNatura Pirineus) i segueixen tres eixos temàtics:

• La història: per viure-la com una aventura multisensorial i interactiva, amb aules taller i propostes a La Pedrera i a Món Sant Benet.
  • La natura: per experimentar-la com mai, amb estades d’educació ambiental a MónNatura Pirineus i activitats a MónNatura Delta de l’Ebre.
  • L’alimentació, amb tallers i activitats que promouen els bons hàbits alimentaris a la Fundació Alícia a Món Sant Benet.

L’oferta educativa s’acompanya de:

• Material de suport: dossiers, materials didàctics i eines per tal que les activitats realitzades als equipaments tinguin continuïtat a les aules.
  • Oferta educativa dirigida a tots els cicles educatius i amb activitats adaptades als diferents currículums escolars.
  • Espais per a menjar i de lleure.
  • Atenció personalitzada per a informació i reserves a cada espai.

Podeu sol·licitar el pdf complet de totes les activitats educatives, a través del següent formulari. A més a més, pel sol fet de sol·licitar-lo, us obsequiarem amb un calendari escolar de sobretaula del curs 2017-18 (fins a fi d’existències).