Premis i reconeixements

Des de l'any 2013, la Fundació Catalunya-La Pedrera ha rebut nombrosos premis i reconeixements a la seva tasca d'ajudar a les persones a construir un futur millor i més just, oferint portunitats als que més ho necessiten, fomentant el talent, la creació i l’educació, i conservant el patrimoni natural i cultural.

11/05/2016

Premis Nacionals de Recerca 2015 - Fundació Catalunya-La Pedrera

La Fundació Catalunya-La Pedrera, Premi Nacional de Mecenatge Científic 2015 i la Fundació Alícia, Premi Nacional al Partenariat Publicoprivat en R+I 2015.

22/03/2016

Premi de l'Aigua 2016 - MónNatura Delta

La Fundació rep el Premi de l’Aigua per la restauració de les llacunes costaneres de la Tancada i l’Alfacada a MónNatura Delta de l'Ebre.

24/02/2016

Diploma al mèrit cívic de la ciutat de Tarragona - Fundació Topromi

L’Ajuntament de Tarragona distingeix la Fundació Topromi per la seva tasca en la integració de persones amb minusvalideses i problemes de salut mental al món laboral.

16/02/2016

Premi Ciutat de Barcelona - Escoles Tàndem

L’Ajuntament de Barcelona distingeix l’escola Miquel Bleach amb el Premi Ciutat de Barcelona 2015 Educació per la transformació del projecte pedagògic a partir de la integració de les arts.

16/12/2015

Premis Segle XXI FEDAN - Àrea de Territori

L’Àrea de Territori i Medi Ambient de la Fundació Catalunya – La Pedrera guardonada per FEDAN amb el premi Segle XXI pel seu compromís amb la protecció de patrimoni cultural i paisatge.

05/06/2015

Premis Medi Ambient de la Generalitat 2015 - Fundació Catalunya-La Pedrera

La Generalitat premia la Fundació Catalunya-La Pedrera per impulsar MónNatura Delta en el marc del Dia Mundial del Medi Ambient

16/04/2015

Premios Supercuidadores - Programa REMS Àrea d'Impuls Social

El programa REMS de l'àrea d'Impuls Social de la Fundació Catalunya-La Pedrera guardonat com a primer accèssit en la categoria d'Associacions, Fundacions i Tercer Sector.

17/12/2014

Premi de Bones pràctiques de Responsabilitat Social Corporativa - MónNatura Pirineus

MónNatura Pirineus rep el reconeixement per Bones practiques de Responsabilitat social corporativa del Departament d’Empresa i Ocupació de la Generalitat de Catalunya i el Consell General de Cambres de Catalunya.

03/10/2014

Premi nacional de Turisme Responsable - MónNatura Pirineus

MónNatura Pirineus rep el Premi Nacional de Turisme de Catalunya 2014 en la Categoria “Turisme Responsable”.

07/10/2013

Premi Turisme Responsable - MónNatura Delta

MónNatura Delta guardonada en els I Premis de Turisme Responsable de Catalunya, en la categoria de Millor gestió del patrimoni natural i la protecció del medi ambient a través del turisme.

30/09/2013

Premi Millor Bloc de Catalunya - MónNatura Pirineus

El Bloc de MónNatura Pirineus, guardonat als Premis Blocs Catalunya 2013. Bloc que tracta sobre la Xarxa d'Espais Natura i els projectes de gestió i conservació del territori de la Fundació Catalunya-La Pedrera. Veure aquí.

12/07/2013

Diploma de Destinació de Turisme Familiar - MónNatura Pirineus

MónNatura Pirineus rep el certificat Destinació de Turisme Familiar atorgat per l’Agència Catalana de Turisme.

06/06/2013

Distintiu de Qualitat Ambiental - MónNatura Pirineus

MónNatura Pirineus obté el Distintiu de Qualitat Ambiental de la Generalitat de Catalunya fruit del compromís amb la sostenibilitat i el medi ambient.

05/06/2013

Premi de Qualitat Ebrenca - MónNatura Delta

Premi de Qualitat Ebrenca en la modalitat d’intervenció urbanística-espais exteriors a la Restauració de les Salines de la Tancada