09/08/2017

Una maqueta de La Pedrera viatja a Taiwan dins l’exposició “Gaudí. Arquitecto de Dios”

La Fundació Catalunya La Pedrera ha cedit en préstec una maqueta de La Pedrera per a l’exposició “Gaudí. Arquitecto de Dios”, que es pot veure aquests dies, i fins el 17 de setembre, al Huashan Cultural Park de Taipei a Taiwan.

La mostra ha itinerant en el darrer any per diferents ciutats de Brasil amb més de 300.000 visitants i gran acceptació per part del públic i els mitjans de comunicació.

La difusió de l’obra de Gaudí, i en especial de La Pedrera, és una de les premisses de la Fundació i el leitmotiv de l’Espai Gaudí situat a les golfes de l’edifici.

Amb un petit canvi de format, l’exposició es presenta a Taipei sota el nom “Gaudí. Arquitecto de Dios” on es poden veure maquetes d’edificis i del seu mètode de treball, així com arts decoratives i mobiliari per mostrar l’obra de Gaudí al públic taiwanès.

L’exposició vol mostrar al visitant la creativitat més rellevant del treball de Gaudí, a la recerca de la modernitat i la innovació, sense oblidar la tradició.

La mostra es pot veure al Huashan Cultural Park de Taipei, una antiga fàbrica del 1914 transformada en centre cultural.