09/03/2017

Ple absolut en l’arrencada del PedreraArtlab amb Enric Montefusco

Enric Montefusco a La Pedrera

Èxit rotund en el primer concert del projecte PedreraArtlab que ha començat avui al vespre a l’Auditori de La Pedrera amb totes les entrades venudes. Un tret de sortida immillorable amb la música d’Enric Montefusco i el seu debut en solitari “Meridiana” il·lustrat amb les imatges del fotògraf Alberto Gamazo.

El que va ser el líder d’Standstill i el fotògraf i dissenyador han ofert un retrat cultural i social que travessa el paisatge de la classe treballadora i s’acosta a territoris poc o gens trepitjats a la nostra música popular.

Programació fins a finals de mes

La propera sessió serà el dijous 16 amb Germà Aire, les fotografies enigmàtiques i poètiques de Blanca Viñas i el traç irònic de Manuel Moranta.

Nuu, el duet barceloní de pop electrònic que uneix la cantant i actriu Aida Oset i el músic Guillem Llotje, passarà pels objectius d’un grup d’alumnes de fotografia de l’IDEP Barcelona a la sessió de dijous 23 de març.

Diumenge 26 hi haurà una sessió pensada per als més menuts amb l'espectacle d’acció musical i participativa “Llum, llum!” Es tracta d’una proposta familiar participativa i plena d’experiències fotogràfiques on la llum i la música són els protagonistes.

Per tancar el cicle divendres 31 de març la música vitalista de CyBee, que presenta el seu segon disc “Viatge a Mu”, anirà acompanyada de les imatges col·lectives del projecte pedagògic Cinema en curs. Entre els centres que hi participen hi ha l’EspaiSocial de Sabadell i de l’Hospitalet de Llobregat, de la Fundació Catalunya-La Pedrera (en el marc del Programa d’Acompanyament Educatiu (PAE).

Amb aquest cicle, la Fundació Catalunya-La Pedrera té per objectiu continuar impulsant els joves creadors per tal de potenciar el talent, la creativitat i la versatilitat, apostant per una proposta única i diferencial.

Més informació del PedreraArtlab