12/09/2017

El programa Bojos per la Ciència obre les inscripcions per al curs 2017-2018

Bojos per la ciència

La Fundació Catalunya La Pedrera presenta una nova edició de Bojos per la ciència, un programa d’excel·lència que es durà a terme en col·laboració amb alguns dels principals centres de recerca del país.

Bojos per la ciència s’adreça als estudiants de batxillerat que tinguin interès i mostrin aptituds en el camp de les ciències. Les sessions es duran a terme durant els dissabtes a partir del mes de gener de 2018.

Fins al 23 d’octubre romandrà obert el període d’inscripció per poder participar en aquest programa el curs 2017-18. Els estudiants inscrits hauran de passar per un procés de selecció. Aquest programa formatiu ofereix l’oportunitat als estudiants d'aprofundir en la teoria i les tècniques científiques en el diferents camps de recerca proposats: bioquímica, biomedicina, economia, física, matemàtiques, natura, noves tecnologies, química i enguany com a novetat la bioenginyeria.

Per a més informació i inscripcions: www.bojos-ciencia.fundaciocatalunya-lapedrera.com

Programa Bojos per la Ciència 2017-18

• Bojos per la ciència: Bioenginyeria: Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC)
  • Bojos per la ciència: Biomedicina: Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona)