16/10/2017

Nou cicle de Converses a La Pedrera 2017 amb Nuccio Ordine, Emmanuel Carrère i Zadie Smith

Converses a La Pedrera 2017

Nuccio Ordine i Jordi Savall inicien el nou cicle de Converses a La Pedrera 2017, conversant amb la periodista Anna Guitart. La nova temporada arrenca el dilluns 23 d’octubre i també participaran els escriptors Emmanuel Carrère (13 de novembre) i Zadie Smith (4 de desembre).

Les Converses a la Pedrera, que organitza la Fundació Catalunya La Pedrera en col·laboració amb Arcàdia, és  una nova oportunitat per conèixer millor personalitats de primer ordre en el món de la cultura. La idea d’aquest cicle és aprendre a veure i analitzar el present a través de la mirada i del discurs dels convidats.

La Fundació Catalunya La Pedrera impulsa Converses a La Pedrera per ajudar a més persones fomentant el talent, la creació i l'educació. Les vint-i-nou sessions celebrades fins a la data, amb gran èxit de públic, han fet que les Converses a La Pedrera siguin un punt de referència en el debat intel·lectual i un escenari on es donen a conèixer primeres figures del panorama cultural internacional.

Trobareu més informació aquí