29/11/2017

Lliurats els ajuts en l’àmbit de la recerca sanitària del Programa Talents

Talents 2017

Aquest vespre s'han lliurat, a La Pedrera, els ajuts en l’àmbit de la recerca sanitària del Programa Talents. Creat l’any 2012 per la Fundació Catalunya La Pedrera i per l’Hospital Universitari Germans Trias i Pujol, aquest programa arriba enguany a la seva sisena edició

L’Hospital Clínic es consolida dins del Programa Talents i, igual que l’any passat, tindrà la dotació de dues beques. Per la seva banda, 9 nous professionals de l’Hospital Germans Trias rebran el reconeixement pel seu treball, així com un de l’Atenció Primària de l’Àrea Metropolitana Nord de l’ICS, a la vegada que 4 més renovaran la beca aconseguida l’any anterior.

Els Ajuts Germans Trias Talents van néixer amb la finalitat de retenir i potenciar la carrera dels joves talents de l’hospital. En aquests cinc anys, i gràcies al finançament de Germans Trias i la Fundació Catalunya La Pedrera, aquests ajuts s’han consolidat com una oportunitat per als professionals dels diferents centres que hi participen. Enguany també es fa l’entrega de les primeres beques d’intensificació, les beques Germans Trias Sapiens, un ajut de nova creació que ja es va anunciar l’any passat i al qual l’any que ve també s’hi sumarà l’Hospital Clínic.

L’acte, que s’ha dut a terme a l'Auditori de La Pedrera, ha comptat amb la presència dels doctors Jordi Ara i Josep Maria Campistol; el director general de recerca i innovació en salut de la Generalitat de Catalunya, Albert Barberà i el director de l’àrea de coneixement i recerca de la Fundació Catalunya La Pedrera, Lluís Farrés.