02/02/2017

L’Escola Miquel Bleach, junt amb la Fundació Catalunya-La Pedrera i el Museu Nacional, presenta el documental "Tàndem, art a l’escola"

L’Escola Miquel Bleach, junt amb la Fundació Catalunya-La Pedrera i el Museu Nacional, ha presentat a l'Auditori de La Pedrera el documental "Tàndem, art a l’escola". Es tracta d’un film que mostra l’experiència educativa realitzada entre aquesta escola i el museu, i que forma part del programa Escoles Tàndem de la Fundació Catalunya-La Pedrera.

Des del 2013 s’ha estat treballant amb l'objectiu d'enriquir l'experiència educativa, la qualitat dels aprenentatges i la millora dels resultats acadèmics a través de l'art i el patrimoni.

El projecte Tàndem ha suposat per a l'Escola un canvi metodològic centrat en el treball per projectes on l'art i el patrimoni artístic han estat al centre de l’aprenentatge, un procés de transformació que va rebre el Premi Ciutat de Barcelona d’Educació 2015.

Ara podem conèixer com van viure els alumnes de l’Escola Miquel Bleach aquesta experiència a través del documental “Tàndem, art a l’escola”, realitzat pel director Daniel Lacasa i protagonitzat pels nens i les nenes i les seves famílies.