10/04/2017

La salut i l’alimentació centren el nou Bojos per la Ciència de la Fundació Catalunya-La Pedrera

La salut i l’alimentació centren el nou Bojos per la Ciència, que la Fundació Catalunya-La Pedrera posa en marxa aquest curs per dotar aquesta iniciativa d’un programa propi de salut. Actualment ja hi ha vigents els cursos de biomedicina, bioquímica, matemàtiques, física, química, natura, noves tecnologies i economia.

Bojos per la salut i l'alimentació és un programa orientat a estudiants de Batxillerat amb vocació científica interessats en els estudis de medicina, infermeria, dietètica i nutrició, biologia, tecnologia dels aliments, psicologia, entre d’altres estudis vinculats a la salut.

Aquesta iniciativa sorgeix de la confluència entre l’alimentació i la ciència, dos eixos claus i molt presents en el tarannà de la Fundació Catalunya-La Pedrera. Amb aquestes accions es pretén fomentar les vocacions científiques, promoure el coneixement i l’educació dels joves.

La Fundació Catalunya-La Pedrera aposta pels projectes que permetin detectar, atraure i retenir el talent a Catalunya, col·laborant amb institucions científiques, donant a conèixer la feina dels diferents centres de recerca, apropant la investigació al carrer, apropant la investigació i la passió per les assignatures a les escoles, oferint oportunitats a joves científics perquè puguin desenvolupar el seu talent, i estimulant l’interès per les carreres científiques.

Les inscripcions per al programa Bojos per a l’alimentació estan obertes fins el proper 8 de maig al web de la Fundació Catalunya-La Pedrera. Podeu consultar la informació i inscriure-us aquí