14/12/2017

La Pedrera celebra el Nadal amb The Gramophone Allstars Big Band

Gramophone Allstars a La Pedrera

El grup barceloní The Gramophone Allstars Big Band serà l’encarregat de portar el Nadal a La Pedrera amb el seu concert únic i vibrant, presentant temes del seu nou disc “Maraca soul”. Un concert de Nadal diferent en què sonaran des dels estàndards més clàssics del jazz fins al dinamisme, alegre i contagiós, de la fusió amb les músiques caribenyes. El concert tindrà lloc a l’Auditori de La Pedrera el divendres 22 de desembre, a les 20 h.

The Gramophone Allstars Big Band van començar a construir la seva personalitat amb discos com ‘Just delightin’ (Silver Bullets, 2008), ‘Simbiosi’ (Liquidator, 2010) i ‘Levitant a la deriva’ (Liquidator, 2011) i finalment, ‘Jazzmaica’ (Bankrobber, 2014) amb el grup ampliat fins el format contundent de big band. Enguany amb la proposta de 'Maraca soul' (Bankrobber, 2017), s’obren a ritmes caribenys com el boogaloo o el calypso.

Genís Bou lidera aquest projecte on conflueixen alguns dels músics més rellevants de la nova escena jazz del país. Des dels inicis han buscat incansablement el punt de trobada entre el soul, el jazz i els ritmes caribenys, amb predilecció per Jamaica. The Gramophone Allstars compta amb alguns dels joves talents més sol·licitats de l’escena jazz de Barcelona com Judit Neddermann, Lluc Casares, Vic Moliner o Adrià Plana.

El Nadal més familiar a La Pedrera

Un any més, La Màgia del Nadal envairà La Pedrera amb tota una tarda dedicada als més petits. Durant la tarda del dijous 28 de desembre les famílies podran gaudir d’espectacles, tallers, jocs i números de màgia.

Enguany comptarem amb un espectacle musical a càrrec d’A Grup Vocal, la màgia de Fèlix Brunet, l’animació i els jocs de Moi Jordana, decoracions nadalenques a càrrec d’Elisabeth Ulibarri i tallers creatius.