NOTÍCIES

09/03/2017

La Fundació Catalunya-La Pedrera i La Vanguardia renoven el seu conveni per promocionar la ciència

La Fundació Catalunya-La Pedrera i la Vanguardia han renovat el seu conveni de col·laboració, iniciat el 2011, per promocionar la investigació científica d’excel·lència que es realitza a Espanya.

Les dues institucions, amb una llarga trajectòria de suport a la investigació, organitzen conjuntament el premi Vanguardia de la Ciència, que aquest any ha arribat a la seva setena edició premiant una investigació sobre l’envelliment liderada per Pura Muñoz-Cánoves i Laura García-Prat, de la Universitat Pompeu Fabra. Aquesta investigació suposa la continuació d'una línia de treball per la qual Muñoz-Cánoves ja va obtenir el premi Vanguardia de la Ciència fa dos anys. La investigadora de la UPF es converteix així en la primera persona que repeteix com a guanyadora del guardó, que es lliurarà el proper 20 d'abril en un acte que tindrà lloc a La Pedrera

A l’acte de firma del conveni, celebrat a la seu de La Vanguardia, hi han participat el director del diari Màrius Carol i el president de la Fundació Catalunya-La Pedrera, Germán Ramón-Cortés.