NOTÍCIES

15/05/2017

6è aniversari de la Festa Pallasso a La Pedrera amb un gran èxit de públic

Festa Pallasso La Pedrera 2017

La Pedrera celebra el 6è aniversari de la Festa Pallasso, memorial Joan Busquets, amb un gran èxit de públic a la dotzena d’activitats programades durant la jornada dedicada a l’art de ser pallasso. Gairebé 500 persones, es van reunir diumenge 14 de maig a La Pedrera per dedicar-se a fer de pallassos. D’aquesta manera les famílies van poder conèixer aquest món d’una forma educativa i divertida amb la participació de Teatre Mòbil, Sabanni, Anna Confetti, Cia. Activijoc, Cia. Red Button, Pepsicolen, Pessic de Circ i molts d'altres que ens van acompanyar durant tota la jornada. Hi van haver quatre grans eixos: espectacles, jocs i tallers; i exposicions i animació. Els menuts van gaudir d’un ampli ventall de possibilitats en una festa alegre i molt entretinguda.

Festa Pallasso és una forma d’apropar-nos al món dels pallassos i a la seva peculiar manera d’expressar-se. Amb aquesta jornada tan especial, la Fundació vol transmetre des de fa 6 anys, de forma lúdica i didàctica, l’interès per l’univers dels pallassos seguint el mestratge de Joan Busquets, a qui es dedica aquest homenatge en el sisè aniversari de la seva mort. Un cop més, aquesta iniciativa -que compta amb la col·laboració d’Òscar Rodríguez, company de Joan Busquets a La Puça- converteix La Pedrera en punt de trobada per als entusiastes dels pallassos.