20/12/2017

Els participants del programa REMS celebren l’arribada del Nadal a La Pedrera

Nadal REMS a La Pedrera

L’Auditori de La Pedrera s’ha omplert de participants i voluntaris del programa REMS (Reforçar i Estimular la Memòria i la Salut) per celebrar l’arribada del Nadal, amb música, màgia, teatre i ball. Es tracta d’un programa destinat a millorar la qualitat de vida de persones grans amb deteriorament cognitiu que es realitza a diferents Espais Socials que la Fundació Catalunya La Pedrera té per tot Catalunya.

La celeració de l’acte “Nadal REMS a La Pedrera” ha fet pujar als participants d'alguns dels espais dalt de l’escenari de l’Auditori, i d’aquesta manera s’han convertit en protagonistes d’un espectacle que ha combinat música, dansa, màgia i teatre.

Una experiencia nadalenca engrescadora en què hi han participat els Espais Socials que la Fundació té a la Sagrada Família, la Verneda, Gràcia, Montbau, Borell, el Raval i Sants.

Programa REMS: Reforç i Estimulació de la Memòria i la Salut

Aquest programa de la Fundació Catalunya La Pedrera va néixer fa 4 anys per donar resposta a una necessitat no coberta fins el moment: millorar la qualitat de vida de persones amb malalties neurodegeneratives com ara l’Alzheimer, Parkinson o altres, que es troben a la fase inicial.

El programa, que es desenvolupa als 25 Espais Socials que la Fundació té repartits per Catalunya, ajuda als participants a mantenir el màxim de temps possible la seva autonomia i les capacitats físiques i cognitives a través d’activitats adreçades a treballar la memòria, els aspectes funcionals i de motricitat, i especialment a fomentar la socialització i les relacions interpersonals, i també ofereix informació i suport als seus cuidadors.