11/05/2017

El National Trust visita la Fundació Catalunya-La Pedrera per conèixer el seu model de gestió del patrimoni

Una delegació de National Trust, entitat pionera al món en la conservació i custòdia del territori, visita aquests dies la Fundació Catalunya-La Pedrera per conèixer el seu model de gestió del patrimoni, concretament La Pedrera, Món Sant Benet i la Xarxa d’Espais Natura.

Liz Girling, Head of Interpretation for Wales; Tony Berry, Visitor Experience Director; Liz Green, Curator and Conservation Lead (Built Environment) i Nerys Mari Jones, General Manager for Penrhyn Castle's han visitat La Pedrera avui i han estat rebuts per Marta Lacambra, Directora General de la Fundació Catalunya-La Pedrera; i Miquel Rafa, director de l’Àrea de Territori i Medi Ambient de la Fundació.

La visita respon a la relació que fa anys que hi ha entre la Fundació Catalunya-La Pedrera i l’entitat, que comparteixen un model molt similar de gestió del patrimoni natural i cultural.

National Trust

Fundada el 1895, el National Trust és l’entitat pionera al món en la conservació i custòdia del territori. Creat per a protegir la perpetuïtat els espais verds i els llocs d’importància històrica per al gaudi de tots els ciutadans, en l’actualitat és la propietària de més de 248.000 hectàrees, 1.200 km de costa i més de 500 edificis històrics, castells, jardins monumentals, parcs i reserves naturals a Anglaterra, Gales i Irlanda del Nord.