02/05/2017

El cicle “Noves escenes” porta a La Pedrera dues estrenes absolutes i els millors talents emergents

Noves escenes a La Pedrera 2017

La Fundació Catalunya-La Pedrera presenta aquest mes de maig la sisena edició de “Noves escenes. Cicle de creació escènica”, una proposta que es consolida amb gran èxit mostrant la vitalitat i la diversitat de l’escena contemporània a través de propostes teatrals que barregen el moviment, la música, la paraula, el vídeo o els objectes.

Del 10 al 31 de maig, La Pedrera acollirà quatre obres que inclouen dues estrenes absolutes d’Ernesto Collado i Quim Girón, i les presentacions de dues peces de joves talents emergents, com són Oriol Morales i Verónica Navas. El cicle compta amb l’assessorament artístic i de continguts del director escènic i dramaturg Jordi Fondevila.

Amb “Noves escenes” la Fundació Catalunya-La Pedrera dóna suport a la creació mostrant i coproduint l’obra dels artistes escènics més innovadors. Aquest cicle és una oportunitat imprescindible per gaudir de la creació contemporània que, per ser un esdeveniment en viu i d’utilitzar un canal directe i presencial amb l’espectador, possiblement sigui l’art amb més possibilitats d’incidència i amb més capacitat transformadora.

Programació de Noves escenes aquí