01/02/2017

El director general de la Fundació Alícia, Toni Massanés, premi Ciutat de Barcelona 2016

Toni Massanés, director general de la Fundació Alícia

L'ajuntament de Barcelona ha reconegut al director general de la Fundació Alícia, Toni Massanés, amb el premi Ciutat de Barcelona 2016 en la categoria de gastronomia.

El jurat dels premis Ciutat de Barcelona, que ha pres la decisió per unanimitat, ha destacat la tasca de Toni Massanés com a reconegut gastrònom i com a director general de la Fundació Alícia, centre dedicat a la millora de l’alimentació de totes les persones, que ha aconseguit esdevenir un referent internacional. Així mateix, ha tingut en compte el seu lideratge en projectes desenvolupats a Barcelona durant el 2016 en diferents àmbits: exposicions, publicacions, recerca històrica i divulgació cultural de la gastronomia.

La Fundació Alícia, que forma part de la Fundació Catalunya-La Pedrera, és un centre de recerca dedicat a la innovació tecnològica que treballa perquè tothom mengi millor. Creada l'any 2003, els seus projectes volen promoure la millora dels hàbits alimentaris i posar en valor el patrimoni agroalimentari.