26/06/2018

284 nois i noies reben les Beques escolars i universitàries de la Fundació Catalunya La Pedrera

Beques escolars 2018

La Fundació Catalunya La Pedrera ha lliurat avui els diplomes als 284 nois i noies que s’han acollit al programa Beques escolars i universitàries durant el curs 2017-18.

Aquest joves han pogut millorar la seva formació gràcies a les ajudes proporcionades per la Fundació Catalunya La Pedrera. El programa, que ha arribat aquest any a la seva setzena edició és possible gràcies al treball i a la col·laboració de diverses entitats socials que actuen en alguns dels barris i poblacions més desafavorits del país.

S’han atorgat 12 beques universitàries a joves que ja havien participat en el programa Beques escolars durant l’educació obligatòria. D’aquesta manera se’ls ofereix la possibilitat d’accedir i finalitzar estudis universitaris.

Durant aquests anys la Fundació Catalunya La Pedrera ha atorgat 3.268 beques escolars amb un import mig de 1.350 euros, i 12 beques universitàries dotades de 2.500 euros cadascuna.

L’edat mitjana dels beneficiaris del programa beques escolars és de 14 anys, tot i que també nens dels 10 als 19 anys. Per gènere, un 61% són noies i un 39% són nois. D’altra banda, els becats per a la universitat tenen una edat mitja de 19,5 anys, i cal destacar que han participat en el programa de beques de la Fundació uns 7’5 anys de mitjana.

L’acte de lliurament de diplomes ha tingut lloc a l’Auditori de La Pedrera i ha comptat amb Lluís Farrés, director de l'àrea de Coneixement i Recerca de la Fundació Catalunya La Pedrera, que ha felicitat a tots els becats i les seves famílies per haver assolit els objectius educatius del curs.

Més informació sobre el programa Beques Escolars