17/05/2017

‘Contes 1.0’ de Teatre a la Fuga guanya el premi Fundació Catalunya-La Pedrera al millor espectacle de La Mostra d’Igualada

Premi Fundació Catalunya-La Pedrera Mostra Igualada

Teatre a la Fuga ha recollit el premi Fundació Catalunya-La Pedrera que atorga el públic de La Mostra d’Igualada per l’obra ‘Contes 1.0’. L’espectacle, estrenat a La Mostra d’Igualada, és la primera creació de la companyia i ha rebut un total de 1.055 vots del públic que va assistir-hi. El guardó consisteix en 1.200 euros per a la companyia.

La proposta, estrenada l’últim dia de la fira de teatre infantil i juvenil dins l’itinerari ‘Per als no tan petits’ (de 6 a 12 anys), és el primer muntatge de Teatre a la Fuga, que neix de la productora Punt Produccions Teatrals. ‘Contes 1.0’ és una creació pròpia que tracta sobre l’evolució dels contes tradicionals i barreja la realitat amb la ficció i la fantasia. El protagonista és un adolescent rebel que, per atzar, trobarà uns objectes que parlen i un personatge misteriós amb els qui haurà de salvar el món dels contes.

Aquest és l’onzè any que la Fundació Catalunya-La Pedrera atorga el guardó al millor espectacle de La Mostra d’Igualada. Les companyies premiades en edicions anteriors han estat Les Bianchis amb l’espectacle de contes, música i humor Les Supertietes (2016); Guillem Albà & The All In Orchestra amb el show Marabunta (2015); Antonio Díaz Cascajosa amb l’espectacle de màgia La gran ilusión (2014); Teatre Mòbil amb el de clown Sense Solta (2013); novament Antonio Díaz Cascajosa amb la màgia de La asombrosa historia de Mr. Snow (2012); altre cop Teatre Mòbil amb el clown Les Trifulgues dels Germans Garapinyada (2011); Mumusic Circus amb el muntatge de circ Merci Bien (2010); Egos Petits amb la proposta de titelles i musical En Joan sense por (2009); Marcel Gros amb l’espectacle de clown Inventari (2008) i el Mag Lari amb Secrets (2007).