23/05/2018

'Nits de jazz al terrat de La Pedrera' arrenca com el cicle musical imprescindible d’aquest estiu

Nits de jazz al terrat de La Pedrera

Les nits d’estiu són Nits de jazz al terrat de La Pedrera. El proper divendres 8 de juny sonaran les primeres notes que donaran la benvinguda a l’estiu a la ciutat. El terrat de La Pedrera es transformarà en un escenari excepcional per gaudir de la nit, de les vistes a Barcelona i de la millor música en directe de l’escena del jazz actual.

El millor jazz fet a Barcelona

Aquesta edició presenta un seguit de propostes amb el talent jove més rellevant del jazz fet a Barcelona, amb la combinació de figures representatives del panorama jazzístic per tal d’aconseguir una banda sonora en viu immillorable.

La Liceu Big Big Bang, Oriol Roca Trio, Ernesto Aurignac Quartet, Mariola Membrives trio, Felix Rossy Quintet o l’Irene Reig amb The Bop Collective  són algunes de les bandes que sorprendran al públic, no només pel seu talent i el seu virtuosisme, sinó també per la seva projecció internacional. El cicle de jazz de la Pedrera es presenta, no només com un esdeveniment agradable per les nits d’estiu, sinó que la seva qualitat musical el posicionen com un cicle imprescindible en l’escena de jazz a Catalunya.

Podeu consultar la programació i comprar les entrades aquí.

La Fundació Catalunya La Pedrera promou activitats culturals que fomenten les arts i el pensament i que busquen reflexionar per una societat més justa. Promou el talent, la creació i l’educació i conserva el patrimoni natural i cultural.