25/05/2018

La Fundació Topromi dissenya el cartell de la Trobada d'Associacions Socials del Tarragonès

La Fundació Topromi dissenya el cartell de la cinquena edició del TAST Social

La Fundació Topromi, de la Fundació Catalunya La Pedrera, ha dissenyat el cartell de la Trobada d'Associacions Socials del Tarragonès, TAST Social.

En la presentació pública del cartell, que s'ha fet avui a l'Ajuntament de Tarragona, s'ha posat de manifest que amb aquest disseny es vol posar de manifest l’efecte transformador del voluntariat. Es tracta e reflectir l’empremta de les persones que conformen tots els projectes de voluntariat, com a element clau i denominador comú a totes les entitats i donant una visió totalment inclusiva.

La cinquena edició del TAST Social es durà a terme el proper divendres 1 de juny a  la plaça Corsini de Tarragona, i incorporarà activitats adreçades a l'alumnat de secundària i concursos a les xarxes socials.

Durant tot el dia, la mostra d'entitats comptarà amb la participació de 25 organitzacions amb l'objectiu de donar valor al voluntariat com a eina de transformació social i per fer visible l'ample ventall d'àmbits amb els quals col·laborar. A més, la majoria de les entitats oferiran tallers gratuïts i participatius per mostrar la seva activitat.

El TAST Social és una iniciativa de la Federació Catalana de Voluntariat Social amb el suport de l'Ajuntament de Tarragona, la Fundació Repsol i el Col·legi Oficial d'Infermeres i Infermers de Tarragona.