Famílies

La Fundació programa un conjunt d'activitats i tallers en família per gaudir de la natura, fer excursions per descobrir el territori o aprendre una mica més dels secrets de l'entorn.

EQUIPAMENTS

Disposem de dos equipaments mediambientals perquè gaudiu de la natura des de diferents perspectives: MónNatura Pirineus i MónNatura Delta de l’Ebre. Entreu a conèixer les activitats que es desenvolupen i feu la reserva.

A més, disposeu de 3 centres d'acollida als visitants (La Masieta de Mont-rebei, La Rectoria d'Alinyà i el PI Montserrat - Coll de Can Maçana) amb una exposició dels aspectes més rellevants de cadascun dels espais i una agrobotiga especialitzada en productes de la zona.

PASSAPORT ESPAIS NATURA

Gaudeix més que mai de la Xarxa Espais Natura amb el nou Passaport, que permet al seu posseïdor gaudir d’un 5% de descompte a les botigues dels Espais Natura, i guanyar fantàstics regals. Demana'l a Món Sant Benet, MónNatura Delta, MónNatura Pirineus. La Rectoria d'Alinyà, La Masieta de Mont-rebei o al punt d'informació de Montserrat-Coll de Can Maçana.

ACTIVITATS GUIADES

Gaudiu de les activitats i tallers que la Fundació organitza als diferents espais.

GUIATGE VIRTUAL

Posem a la vostra disposició tota una xarxa d'espais amb més de 50 itineraris arreu de Catalunya. Tant per a senderistes experts com si el que es vol és passejar amb la família, tant si es vol descobrir els secrets que amaga la natura com si es vol reviure moments de la història, tant si es vol fer caminant com en bici... entreu i trobeu el que més s’adapta als vostres gustos. Recorda de buscar   pels itineraris familiars.

I a més, a cada espai trobaràs un guiatge virtual! Baixa't l'APP Espai Natura per a quan estiguis a l'espai.

Mira aquest video i veuràs les enormes possibilitats que tens al teu abast.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al 93 214 25 65

Passaport Espais Natura

Guiatge virtual

T'ajudem a descobrir els espais!