Escoles

Un dels eixos del Serveis Educatius de la Fundació és la natura. Des d'una didàctica avançada es proposa que els nois i noies de Catalunya complementin la seva formació i aprenguin de l'entorn, per contribuir a la seva preservació.

EQUIPAMENTS

La xarxa d’espais naturals de la Fundació no vol ser només un estímul per al coneixement, sinó també una experiència vivencial, emocional i que promogui la sensibilitat envers el medi natural i, com a eix vertebrador de l’oferta educativa de la Fundació, us convidem a descobrir-ho als equipaments MónNatura Pirineus, MónNatura Delta de l’Ebre, i La Rectoria d'Alinyà.

RECURSOS

La Fundació, en la seva tasca d’educació ambiental, disposa d’un seguit de recursos educatius que seran de molta utilitat a l’escola.