Apropem la cultura a les persones oferint-los eines d’estudi i reflexió i incentivant de forma activa la creació i l’accés a una cultura plural, inclusiva i de qualitat, perquè sigui un eix de transformació i creixement personal i social.

L'actuació de la Fundació en l'àmbit de la cultura té com a objectius el foment i el desenvolupament de la cultura, la promoció i la divulgació d'activitats artístiques i científiques, la preservació del patrimoni gaudinià a La Pedrera, l'organització d'exposicions i activitats, i la col·laboració amb altres entitats i institucions culturals arreu del país.

El nostre far és l'edifici de La Pedrera, un continent ple de contingut, un edifici que emet cultura. Un espai de coneixement i intercanvi i amb una finalitat educativa, concretada en exposicions, activitats o tallers que es desenvolupen també a altres grans equipaments com el recinte de Món Sant Benet o l’auditori i l’hemeroteca de Tarragona.

Contacteu amb nosaltres per correu o per telèfon al      93 214 25 69